jävla oflax!

Jag har sån otur.

Idag regnade det cats and dogs men jag fick ändå för mej att jag skulle gå hem. Så jag gjor det, det gick bra ända tills jag kom till tunneln i Frogmore, precis efter Wandsworth Park. Vad hände inte då? Jo, en lastbil körde så nära inpå i en vattenpöl och skvätte ner HELA mej! Sen direkt efter det kom en till. IDIOTER! Inte ens stannade de och sa förlåt eller nånting. Jag  blev verkligen dyngsur och fötterna plaskade i vatten. Tur var att jag ändå var ganska nära hem, så 20 minuter senare satt jag hemma i lägenheten men mysbyxor och raggsockar, men fryser gör jag fortfarande.

Så nu ska jag in i duschen!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Värst vad du tar i! Fast jag förstår att det var surt.....Don´t catch any cold! Mysbyxor och raggisar är bra. Hur går det med duntäcket?

2009-12-03 @ 14:27:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0