done and to do

Idag har jag varit uppe med tuppen, nästan i alla fall. Jag gick upp, klarvaken halv 9. Det tycker jag är lite tidigt en lördag men då hade jag varit vaken i nån timme redan men tvingat mej själv att ligga kvar eftersom det är ju heg god damnit!

Så, eftersom jag var uppe tidigt har jag fått en massa gjort:

- diskat
- städat köket
- bytt alla soppåsar och burit ner dem till sophörnan
- tvättat
- vikt tvätt
- bytt lakan i alla sängar
- handlat
- fönster jul-shoppat
- pysslat med mitt jul-projekt
- kollat på julkalendern
- lagat lunch

Ja, det är väl det.

Nu lyssnar jag på Tracks, sen ska jag ner till Esporta och träna litt och sen är det bara mys hela kvällen. Äntligen en lördag utan utgång eller kalas! Gud vad skönt, en lugn kväll framför X-factor som börjar komma in i slutfasen nu. Åååh, lovely!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0