axis_xmas_party_14_12_09

  

Vi började kvällen på Motion Bar, precis vid Embankment Station, lite drinkar och sen var vi på G!

  

Sen blev det dinner cruise på Themsen med Bateaux London.

  



  

  
  

Sen bar det iväg till Motion bar igen, då vi fortfarande var på gästlistan.

  





Det var det. Efter lite drinkar, food, secret santa, socializing, ännu mer drinkar, dans och champagne var kvällen över. Det var ju trots allt måndag och vi skulle ju alla jobba på tisdagen. Vi som stannade längst (läs: Fabi, Mel, Gary, Me och såklart Marc, Rita och Quim) fick taxi hem och start klockan 10 på tisdan. Göööött! Alltid skönt med taxi och ännu bättre när jobbet betalar, det var ju svinkallt denna kvällen och vi (läs: jag) var på lyset. Jag fylle-smsade i bilen hem så jag blev alldeles illamående, men det gick över när jag kom i säng. Och inget minne hade jag heller av sms-ningen förrän dan därpå... ajdå, så kan det gå.

Trevligt hade vi hur som haver. Och det är ju det som räknas, eller hur?

(Klicka på bilderna för att göra dem större)


Kommentarer
Postat av: din gamle far

Hej gumman. Skönt att åka taxi hem isynnerhet om man är lite på lyset och det verkade men ju vara, ni såg ut att ha roligt och är väl huvudsaken, men vad fick du i ditt paket, det så lite skumt ut. Have nice så hörs vi snart.

2009-12-18 @ 07:44:45
Postat av: Mammie

...och vad blev det till Rita?

2009-12-18 @ 11:36:33
Postat av: Kajsa

Jag fick en snugglewrap... en filt med armar sa att man kan kura in sig ordentligt... jag fick den av Fabi eftersom jag alltid klagar pa att det ar sa kallt pa kontoret... det ar den roda capen pa bilderna above... :)



Till Rita blev det en kopp som det stod something like: It's hard to be perfect but I'm pretty close, eller liknande!

2009-12-18 @ 13:56:58
URL: http://kajsaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0