silent disco

Igar kvall efter jobbet var vi (jag, Melanie och Jaume - well egentligen hela ganget men det var bara the three of us som akte ivag) bjuda pa Silent disco i Angel. Det var var bastaste Alejandra som kommit med iden och eftersom ingen av oss provat before och var just dying to see what it was (nyfikenheten var pa topp) akte vi till Kings Cross forst for att mota upp Clink-folket for lite pre-drinks i deras bar. Eller ja, allra forst (eftersom vi var lite tidiga) gick vi till Camino (en spansk bar/pub/restu i Kings Cross) och tog oss en av 'Spain's finest' cidras: EL Gaitero. Om den var finest? Nja, helt okej men inte mer. Anyways.

Vi motte upp med Melanies man, Dom och drog vidare ner till Clink. Dar blev det lite mer drinks, lite silly trams som involverade ballonger... no need to say more... innan vi gick till O2 Academy Islington och borjade vart tysta disco.

Alla fick horlurar men tva kanaler, en kanal med lite mer rockig musik/dance, jag tanker pa Killer, Kasabian, Green Day, Nirvana. That kind of stuff. En annan kanal med pop/80's. Det var actually 2 Dj's pa scen som mixade helj vilt, och gillade man inte det man horde var det bara att byta kanal. Och var det under formodan tva latar man inte gillade pa samma gangen kunde man stanga av och lyssna pa alla som sjong och dansade till det de horde i sina lurar. Det var nastan det roligaste av allt.


Jag & Alejandra


Melanie & Dom


Alejandra, Sergio, Marco & Xabi

Helt klart en jattekul kvall, vi gick innan det stangde runt 2-tiden. Dels for att jag skulle jobba idag (vilket jag for ovrigt gor) och dels for att vi var i Angel (dar Erik jobbar) och pa natten nar tagen slutat ga tar det lite langre tid att ta sig hem.

Jag gick och la mig i min sang 3.56 am for att sedan vakna upp 8.20 am. An sa lange ar det lugnt, men fraga mej i eftermiddag da koman kommer... I will be dead. Men det tar vi da.

Nu ska jag boka lite stuff har som jag maste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0