2630

Idag fick vi listor på jobbet, på våra telefonsamtal vi ringt från jobbtelefonen. Anledingen var att räkningen den senaste månaden blitt lite för hög och de vill kolla hur många personliga samtal vi ringt.

Vi fick då sitta (med listan från sin extension - min 2630) och markera vilka nummer man ringt för personliga skäl. Jag erkänner, jag har ringt hem en eller två gånger. Och ja, jag har ringt Erik titt som tätt. Fair enough. Det kunde ha blivit värre, jag tror jag markerade max 10 rader, varav kanske 8 av dem var Eriks så det är nog lugnt.

Även om jag behöver betala för dem så har jag bara ringt inom UK så det borde inte bli så farligt.

Kändes lite snopet ändå måste jag medge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0