screening

Igar kvall gjorde Ebo och jag en liten utflykt, till Wimbledon. Erik hade namligen fatt tag pa biljetter till en movie screening. Helt gratis. Och det sager man ju inte nej till. Vi mottes i Wimbledon och tog oss till Odeon, val dar fick vi fylla i lite papper och svara ed pa att vi inte skylle piratfilma filmen med vara high-tech telefoner. Som om liksom.

Filmen var Dorian Gray, en film som inte riktigt var klar an men som de ville att vi skulle test-kolla. Det var en film, very annorlunda, lite weird, jag vet inte om jag skulle se den igen men pa nagot sett var den facinerande pa samma gang som den var disturbing. Jag sager disturbing for att det var manga osmakliga scener som man kanske borde skippat. Annars helt Ok, jag var lite trott sa jag slumrade val till lite i borjan och missade lite handling men men what can you do.

Nar filmen var slut fick vi fylla i flera questionnaires om vad vi tyckte om filmen. Jag var arlig och sa vad jag tyckte. Man ska vara det tycker jag. Vi lamnade vara adresser and stuff sa nu kanske de kontaktar oss for flera screenings, det vore ju inte helt fel.

Nar vi skulle hem tankte vi forst ta tunnelbanan men sa fick Erik syn 156 to Vauxhall (via Wandsworth) sa vi kutade som bara den for att hinna med den bussen. Vi sprang och sprang och till slut svangde bussen och den var borta. Trodde vi. Lite nere efter att ha missat bussen borjade vi ga sakta i samma riktning som bussen akt och vips dar stod den. Sa vi kom pa och hem pretty well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0