teambuilding

Igar hade vi vart speciella event med jobbet. Teambuilding kan man ocksa kalla det. Det borjade med att vi jobba fram till halv 5. Klockan halv 5 stod det en buss och vantade utanfor kontoret. Vi akte med bussen anda in till stan, till Columbia hotel (vart favorit hotell). Val framme dar, blev det laguppdelning. Vi var tre lag. Jag hamnade i det rosa laget ''Pink Ladies''. Vi fick rosa (neonrosa) benvarmare att springa omkring i. De andra lagen var lila och svart. Sen hade vi en massa teambuidling ovningar i hotellets meetingrooms. Det tog nagra timmar.


Efter att det var avklarat, var det dags for ombyte. Eftersom vi inte visste vad som skulle ske under dagen hade ju ingen klatt upp sig. Tur var val det. Vi blev uppdelade i lag igen, eller inte lag den har gangen, mer som i grupper. Varje grupp fick en pase med grejer som skulle vara utstyrsel for hela gruppen + sangtexter. Vi var fyra grupper: Supremes, Beatles, Abba och Spice Girls. Jag var med i Supremes. J Nu bar det av till Leicester square i vara nya klader och har. Det var dags for Karaoke. :)


Vi korde karaoke och kakade Japan-mat i flera timmar. Jattetrevligt var det. Vi hade ett eget karaoke rum.


On top of this, sa vantande annu en oversaskning. Nar vi atit klart fick vi besok av en hyponsitor (hypnosist). Alan Bates (han ar tydligen kand fran TV). Han hade en liten show bara for oss, han lyckades hypnotisera nagra av mina kollegor. Inte mej dock. Jag brukar inte tro pa sant dar hokuspokus annars, men nu, herregud, helt otroligt. Jag ska lagga upp lite bilder och eventuellt videoklipp (om jag kan) sen.


Efter allt detta, var kvallen slut. Eller teambuildingen i alla fall. Vi korde nagra latar till pa karaoken. Sen gick halva ganget hem, andra halvan inklusive lilla jag drog vidare till Soho for en drink med stora chefen. En drink blev tva, sen stangde stallet sa vi pallade oss ocksa hem.


Jag var inte hemma forran efter tva pa natten. Inte sa farligt. Stora chefen lovade oss att fa borja 10.00 idag sa det var inga problem alls!


Som sagt, bilder kommer sen :)


Kommentarer
Postat av: carro

ååå..jag vill också springa runt med rosa benvärmare i london. :) jag hade dock helst varit i ABBA-gruppen :) haha. 'waterloo, jag är besegrad nu ger jag mig...'

2008-09-11 @ 22:16:20
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0