lordag igen

Nu ar det helg igen. Jag sitter pa jobbet, eftersom det ar min jobblordag. Det ar gorlugnt, jag har gjort lite individuella bokningar, lite fakturor, skickat lite fax, pratat lite i telefon, lite av all med andra ord. Nu ar det bara 50 minuter kvar tills att jag far ga hem. Woo.

Vi ska ut ikvall, jag a Teresa, en kollega + kompisar. Vi ska pa gay-bar. Never been before, sa det kan bli intressant. Vi ska kora pa temat posh, sa det blir att kla upp sig :) Ingen svarighet i det, da Teresa har tagit med sig en miljon klader... och det basta av allt ar jag kan anvanda om ocksa :)

Igar kvall var vi ute med jobbet pa The George. Som vanligt. Vi firade att var nya Incentive-department har fatt 4 confirmade grupper. Ingenting jamfort med oss pa vanliga gruppavdelningen men det ar ju lite mer jobb i Incentives och vi tar varje tillfalle att fira nagot. Och som vanligt nar stora chefen ar med sa blev det drink efter drink. Det kvittar om man sager stopp. Jag fick i mej 2 Paroncider + 3 Sambuca shots. For mej som ar en slow-drinker ar det jattemycket sa som vanligt vart jag lite tipsy. Jag var tvungen att ta pa mej glasogonen nar jag gick hem..  

Pa torsdan hande nog inget speciellt. Jag var inne till stan en svang, skulle till Urban Outfitters a kolla in shorts till Giorgan men dom fanns inte.

i onsdags akte mamma hem. Innan hon akte sa kom hon och lillparveln (erik alltsa) och kakade lunch med mej i Chiswick. Trevligt. Erik har klippt sig by the way. KORT! Jattefint ar det. Ovanligt men snyggt!

Oj, nu ar det bara 40 minter kvar...

see you soon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0