long-distance

Teresa har redan sagt det. Men dettals att sagas igen. Long-distance relationships is the shit nu. Det ar sa 2008 att ha ett langdistance. Synd att saga att det ar mode, men for tillfallet verkar det som det ar sa. Alla, inte alla, men manga har sina loved ones nagon annanstans. Jag har mi amore i Italien, Teresa's boy ar i Canada, Erik har Sissela hemma i Sverige, en annan kompis har sin karl i Frankrike, ytterligare en annan kommer snart ha sin man i Australien, min kollega har en flort i USA. Listan kan goras lang. 

Pa ett satt ar det skont att veta att det ar sa manga som kor pa samma satt som en sjalv och att det fungerar bra, men det ar verkligen inte det mest ideal relastionship type. Men, tur ar att jag och Giorgan ses var 3:e vecka atminstone. So far, so good, men gud vad jag saknar han!

Anyway, han kommer hit nu pa fredag! Langtar i massor!

yours truly!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman. Den som väntar på nå gött väntar alltid för länge eller hur det var. Vi, jag och morsan saknar dig och lillebor med det får vi ju leva med. Det som är positivt just nu tisdag 9/9 är det att solen skiner, det var ganska längesen. Have nice

2008-09-09 @ 16:10:56
Postat av: Mammie

Att längta har också sin tjusning, när man vet att det har en ände. Vi längtar också, men det har pappsen redan förmedlat. Jag har ju lyckan att se en ände på min längtan snart. Vi får se till att din gamle far får göra likadant. Vi ska väl fira en 20-årsdag också så småningom. Any idea where??? Kramisar i massor!

2008-09-09 @ 18:07:35
Postat av: carro

haha. skoj :) jag som ville komma ifrån den tyska 'wunder baum' - då blev det lite german iallafall då :) skoj skoj. fått reda på vad the surprise is?

2008-09-10 @ 12:28:26
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0