italienskan

Gud vad segt jag vart pa att uppdatera, jag har haft gormycket att gora pa jobbet sa jag har inte kunnat smygblogga som jag gor nu :) Don't tell anyone.

Hur gick det da pa italienskan, den forsta klassen jag hade i tisdags? Det gick bra, for bra. Det var latt, for latt. Efter en timme kande jag mej lite latt frustrerad over att jag betalat sa himla mycket for att sen hamna i fel niva. Jag gjorde alla uppgifter forst, jag forstod allt, jag pratade mest (och det tycktes bara vara lararen som forstod mej). Jag tankte att jag skulle ge det en lektion till innan jag bestamde mej hur jag ville gora. Men, nar lektion var over, fragade lararen om hon fick ta ett word med mej. Hon sa att hon tyckte att jag var for bra for den har nivan och att det skulle ge mej mer att kora pa nasta level.

Sa pa mandag ska jag dit och prova pa level 3, vilket jag tror kommer passa mej battre.

Vilken tur! :) 

A dopo!

Kommentarer
Postat av: carro

du är ju bara för grym. språkbegvad nummer1.

2008-09-05 @ 15:09:17
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0