hem

Nu ska jag hem. Erik ar ledig och han ska laga mat at oss! Mumma! Io ho tanta fame!

Forra veckan - pa Erik's lediga dag skulle han ocksa laga mat men da blev det ju sa eftersom vi var pa WWRY och da blev det ingen middag. Jag hoppas pa kalops idag!  Sa himla sugen pa kalops! Eller nagot med kylling...

Eller hummus, eller mozzarella, eller carbonara.. Gud, jag ar sa hungrig.. jag ar sugen pa allt.

Btw, Teresa och jag lagade jattegod Philla-mat haromdan. Mammies recepie.. Vi har blivit ena riktiga masterkockar. Hon och jag. Men vi saknar fortfarande il breakfast di Mamma Berggren!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Jag kommer gärna tillbaka och lagar både colazione e cena. Ci vediamo, ragazzi!

2008-10-08 @ 14:57:22
Postat av: din gamle far

Hej gumman, fredag förmidagoch äntligen har fått lite kaffe, slutar ett i dag och morsan och jag ska åka till skåne, ska bli rätt skönt. Have nice and sweat down.

2008-10-10 @ 11:48:32
Postat av: carro

det har fixat sig med tickets. just so you know. abrazo

2008-10-12 @ 16:55:39
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0