gay night out

Vi var ju som sagt pa gaybar i lordags. First time ever! Det var super! Vi hade som tema att vi skulle vara POSH. Och det var vi minsann. Teresa och jag motte upp min kollega Jaume vid Leicester Sqaure. Det borjade med att vi drog till Chinatown for att ata lite mat. Kina-mat saklart. I massor. Cheh cheh!!

Sen borjade var Gay night out. Forst gick vi till Village. Jag har vart dar en gang forrut, men den har gangen var det pol dansare. Nastan nakna ocksa! Gay javisst, slisko annu mer! Vi stannade dar ett tag, Teresa tog lite kort, sen drog vi till   G A Y late. Det var helt underbart, det spelades Girls Aloud och Sugababes blandat med Abba och Robyn. Killarna tyckte att jag o Tersa var helt fabulous, and they loved us! Tjejerna ocksa, de nop oss i rumpan. Eller i alla fall Teresa.. hihi.

Efter det, gick vi till Heaven, vi borde inte gatt. Det var tokstort massa folk och bara massa techno. Men hey, nu har vi sett det och behover inte ga dit nagot mer.

G A Y daremot, dit kan vi ga fler ganger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0