finbesok

Ikvall kommer Giorgan a halsar pa! Det ska bli trevligt! Jag ska ivag strax a hamta upp han i Clapham Junction.

Vad hander annars da? Inte mycket. Eller jo, tokmycket att gora pa jobbet. Jag ar lite less, alla ar borta, sjuka eller pa holiday hela tiden sa vi andra far ju jobba hacken av oss. A de som har turen att aka ivag klagar hela tiden pa att DE har sa mycket att gora. Ahhhhhh!

Jag ska minsann ta ut min 12 dagars semester i borjan pa nasta ar. Forhoppningsvis. Jag vill till Mexico! Ah! Det vore harligt. Jag maste bara overtyga Giorgan ocksa! :)

Nu ska jag avsluta a traska hemmat. Eller inte hem, till the Junction ju!

take care lovies!

Kommentarer
Postat av: carro

vill inte han så hakar jag på. alltid velat åka till mexico!!

2008-10-23 @ 21:21:33
URL: http://arrow.blogg.se/
Postat av: Mammie

Åk du till Mexico. Var bara försiktig med Montezumas hämnd. Den är inte att leka med.

Kan vi höras om flighter framöver?

Kramisar från Mum

2008-10-24 @ 09:59:59
Postat av: din gamle far

Hej gumman, har helgen gått fort, det brukar göra det när man har trevligt sällskap. Äntligen har vi bokat en london vistelse så om någtra veckar kommer morsan och jag. annars är det en halv fesen måndag, jag hatar måndagar varför vet ja inte men så är fallet. Nu är det snart kvällen så det känns bra, ska åka och träna så att kroppen kommer igång efter en stillsam helg. ha det o have nice.

2008-10-27 @ 15:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0