blogg-less

Jahopp, nu ar det redan tisdag. Arligt. Jag orkar inte blogga. Just nu kanns det som om jag maste skriva en massa a det orkar jag inte. Punkt. Vi har tokmycket att gora pa jobbet, folk ar sjuka, pa semester osv. We're drowning in work.

Helgen var i alla fall bra. For kort men bra. Det ar ju alltid trevligt att ses, speciellt i Milano. My new favorite city. Vi gjorde lite sightseeing, lite shoppning, at pizza, var pa middag hos en kollega till Giorgan, drack grappa, sag nastan Jonas brothers. Lite av allt med andra ord. 

Jag flog fran Gatwick den har gangen, vilket var hundra ganger battre an Stansted och Luton. Jag var hemma, alltsa hemma hemma, redan halv 12. Riktigt lyft eftersom de senaste ganger jag akt, har jag kommit hem runt 03h00.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0