shopping-sondag

Sondagen ar nastan slut, Teresa och jag har vart inne i stan och shoppat lite. Vi hade varsta flaxen och HITTADE 30 PUND PA GATAN! 30 PUND, det ar ju gormycket, vi delade systerligt, sa vi fick 15 var. Inte illa! :)

Vi borjade med lite fonstershopping i Covent Garden, innan vi drog till Oxford och Regent St.

Meningen var att jag skulle handla lite julklappar, men icke sa nicke, det blev bara saker till mej sjalv. EGOist som jag ar...

Nej, men arligt talat. Jag handlade en klanning pa American Apparell [favoritaffar numero uno], som jag velar ha for ages.. en svart med silverstrips.. perfect for the Christmas party :) Sen pa Urban Outfitters [favoritaffar numero dos], handlade jag MIN vintage clutch bag i leather som jag velat ha, du gissade ratt, FOR AGES... A det basta av allt, den var pa REA, endast £24.99. INTE ILLA!! Snacka om bargains!

   


Kommentarer
Postat av: carro

åååh. American Apparell

2008-11-23 @ 20:00:47
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0