imagine this

Imagine this... Polen, andra varldskriger, judar - japp da har vi Imagine This. Musikalen vi var pa igar kvall. Lite val heavy och deep for min del, speciellt en tisdagskvall nar man ar dunderforskyld a bara vill hem till sangen.

Jag vill att musikaler ska vara happy and silly, och den har var allt annat an happy and silly. Nastan alla dog i slutet sa det var lite hemskt faktiskt.

Vi sankte medelaldern i salongen, de flesta var 50-60 + (jag skojar inte), a sen var det vi fyra brudar i 20-arsaldern som fatt ga dit gratis.

I pausen bjods det pa complimentery drinks. Inte illa. 

Ikvall blri det musikal igen, this time Carosel. No high expenctations.   


Kommentarer
Postat av: Mammie

Jag har musikalat, jag med. Fast i DVD-form. Fick Mamma Mia igår med posten och har redan kollat, lyssnat skrålat och sjungit 2 gånger. Plus sett allt bonus material. En verkligt FeelGood-film. Lyssnade på Karaoke versionerna på låtarna när jag adventspyntade. Gissa om det flöt på! Mer GLADA musikaler åt folket!!!!

2008-11-26 @ 15:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0