fiat 500

this is my dream car! Fiat centocinque, cinquantacinque, cinquecento or WHATEVER the name is.



Molto bella macchina!

Jag a Giorgan var och kollade pa bilar igar, han vill kopa en liten Fiat. Det kommer inte blir nagot kop an men nar det val blir som kommer det sta mellan Fiat 500 (che bella!!) eller Fiat Panda (not very bella...but abbastanza bene).

Min bil (500) - the one above.. ar kanske lite liten inside men HEY WHAT THE HELL... Jag ska ha en san. Det finns en exakt likadan har i Chisick som jag gar forbi varje morgon... lucky people!

FAST HELST INTE I GRATT!! The world needs a bit more colors.. Una macchina rossa or gialla sarebbe bello!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Jag gillar också den bilen. Eller ännu hellre den gamla 600 med kidnappardörrar. Paolo Roberto åker omkring i Neapeltrakten med en 500 när han spelar in sina matprogram med fastrarna. verkar vara smidigt med lilla bilen i sta´n, men även på de små grusiga landsbygdsvägarna i Italia. La Macchina Bellissima!

2008-11-10 @ 21:12:59
Postat av: Mammie

Jag gillar också den bilen. Eller ännu hellre den gamla 600 med kidnappardörrar. Paolo Roberto åker omkring i Neapeltrakten med en 500 när han spelar in sina matprogram med fastrarna. verkar vara smidigt med lilla bilen i sta´n, men även på de små grusiga landsbygdsvägarna i Italia. La Macchina Bellissima! Röd vill vi ha!

2008-11-10 @ 21:13:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0