bella torino

I helgen som vart har jag varit a halsat pa Giorgan. Men inte i Milano som forrut utan i Turin med la famiglia. Molto nice!

Jag holl pa att missa min flight dit. Jag hann precis till gaten (efter en massa running) nar de borjade att boarda. Pjuh. Helt slut.

Val framme i Turin hamtade Giorgan mej, vi akte till Via Paolo Borsellino. Det var ju mittinatten i princip sa vi gjorde inte sa mycket mer.

Pa lordan akte vi till Vicolungo. Ett shoppingstalle en haltvimmes bilfard fran Turin med en massa outlets. Jag gjorde ett jattebargain pa Levi's: 1xjeans + 1xtshirt + 1xscarf for bara €69.00!! Endast jeansen skulle kostat €75.00 men klok som jag ar sa utnyttjade jag outletten!! hihi. Jag kopte lite make-up ocksa. Giorhan handlade un sacco di cose; nya jacka, ny sweater, julklappar till familjen etc. Jag ville handla en Lacoste bag som bara skulle kostat €164.00 (a det var anda med 30% outlet rea!) men det blev inte sa. Herregud, jag maste ju tanka pa ekonomin har.... Jag ska borja pa en nya italienska kurs nu ocksa sa Lacoste-vaskan far vanta.....

Kvallen spenderades hemma med familjen med mumma-mat och film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0