softlordag = carnaby, camden, ultimate burger, pub

Vi har finbesok av Giorgans polare Marco. Han har vart har forrut men vill anda ut pa lite sightseeing. Idag tog vi det lugnt, frostade av frysen, tvattade och gjorde oss i ordning alla tre a sa begav vi oss mot vart forsta stopp; Carnaby STreet. Efter en ganska snabb genomgang dar blev vi litt hungriga och begav oss till basta hamburger-stallet nansin; Ultimate Burger, den som ligger nara Tottenham Court Road. Mycket smarrigt! Efter en kyckligburgare, for min del, tog vi bussen till Camden Town. Vem moter man inte da, jo en kollega som ocksa var pa vag till Camden. Jag menar, hur insane ar inte det. I en stad med hur manga miljoner som helst och jag kanske kanne 20-30 stycken av dom. Hur stor ar da sannolikheten att man traffar nan man kanner?? Inte sarskilt stor!

Anyway, vi traskade omkring i Camden i flera timmar. Alla som vart dar vet ju att det ar lite eget och det finns massor med spannande att kolla in. Marco hade aldrig vart pa Cyberdog sa dit gick vi. Alltid facinerande, men tokhog technomusik, neonfarger och allmant mysko klader och prylar.

Nar klockan blev runt 5 satte vi oss pa en local pub, och drack ol och paroncider. Jatteacklig paroncider, 7procentig "extra strong''. Eftersom Giorgan betalat ("Kan ja betala") sa var jag tvungen att dricka upp, for att vara hygglig. Sen var jag lite tipsy hela vagen hem. Jag ar verkligen kass att dricka alkohol. Jag tror att det ar for jag egentligen inte gillar det sa mycket, for nar jag val dricker nagot sa blir jag latt, valdigt latt, tipsy. Nar andra kan hava i sig 3-4 pints med bira innan det hander nagot sa sitter jag med en Smirnoff ice i magen och kanner mej lite lullig.. hihi... det ar inte latt inte...

Jaja. Sa ligger det till. Nu ar vi hemma. Kanske gar vi ut eller sa sitter vi kvar har. WHo knows?

Btw, helt fel person vann Britain's gor talent..


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Jag är ledsen om du inte vill ha "reklam" men jag är med i en tävling där den tävlingsdeltagaren som får flest unika klick på sin länk vinner ett resepresenkort värde 20.000 kronor! Om du har två
sekunder över, så klicka gärna på denna länken: www.alltforforaldrar.se/kul/promo/extpage/206 Då blir jag och mina barn glada för vi har aldrig varit på semester! Annars kan du ju själv registrera dig till tävlingen också?

2008-05-31 @ 23:39:49
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: carro

vem vann britain's got talent? zara larsson vann i sverige - youtuba på henne ;)

2008-06-01 @ 10:33:59
URL: http://arrow.blogg.se
Postat av: Mammie

Tipsy var ett nytt ord för mig. Det är ju för väl att du inte behöver så mycket för att bli tipsy. Billigt för plånboken och bäst för kroppen. Lagom är ju alltid bäst, som vi säger här hemma i The Viking Empire.

2008-06-01 @ 20:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0