snart ar det eurovision

Satt och kollade pa Infor Eurovision pa Internet igar. Mycket trevligt program maste jag saga! :) Det ar alltid lika roligt att lyssna pa var de tycker om latarna. Bast av allt var sagningen av Irland's Dustin the Turkey, av findlandaren i panelen:

''Jag ska ta med mej en yxa ner till Belgrad och sen ska vi ata kalkonstek hemma. Ni ar alla valkomma.''

Det tyckte jag var superkul! Jag ater garna kalkonstek for Irland i ar ar INTE bra! Men sa ar det ju alltid, mycket som ar daligt alltsa. Forhoppningsvis gar det bra for Charlotte, men man vet ju aldrig nu ar ostblocket blir mer och mer lander! Det ar inte rattvist!

Vi tankte iaf ha lite Eurovision kvall pa lordag. Jag kom ju pa att det ar ju skitbra att bo utomlands nar det ar Eurovision... Varfor da?, tanker ni. JO, for da kan man rosta pa Sverige!!!

Det kommer jag garanterat gora! Sverige ska ha en tolva fran UK. Det lovar jag! :)


Kommentarer
Postat av: Carro

ja lova att rösta på henne...men du. glöm inte att rösta på torsdag när sveirge är med i "semi-finalen" vi måste ju ta mej tsan få vara med på lördag. om inte...KATASTROF!

2008-05-19 @ 19:28:33
URL: http://arrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0