medival banquet

Jaaa.. var ska man borja? Vi var ute med jobbet igar, pa Medival banquet. Jag hade jattehoga forhoppningar, da jag spenderat en massa ar pa Hova's Riddarvecka. Men det har var ingenting jamfort med Hova. Det kandes sa B, sa fake. Okej, det var val lite roligt att tjoa/yla/skika/skala och sla i borden men annars var det lite tunnt. Det ar lite underhallning med Henry VIII, Beefeeters och dansare. Och sa var det mat forstas!

Forrat: Skinka, Salami, Pate, Sallad
Soppa: Soppa
Varmratt: Rostad kyckling med potatis och vegetables (min kyckling hade en fjader kvar pa sig!!! uuuh)
Efterratt: Jordgubbstarta med jelly (kanns ju jatte medeltida.. INTE)

Dom som var vegetarianer fick gnocchi som varmratt!! EH?

Jag ska lagga upp lite bilder sen. Lite har och lite pa Facebook!


HAR AR FACEBOOK-LANKEN: http://www.facebook.com/album.php?aid=37211&l=81dd9&id=663226931

Tidigare pa dan, gick vi till Dicken's Inn, jattemysig pub nara Towern bridge. Rekommenderas!


Kommentarer
Postat av: Din Brür

Tips: Länka din facebook :D

2008-05-22 @ 20:00:17
Postat av: Mammie

Ja, tacka vet jag gamla old fashioned Hova. Det är grejer det! Vad är väl Towern mot ett riktigt ko-bingo!

2008-05-22 @ 22:30:50
Postat av: Carro

HOVA är bäst. Inte varit där på några år nu...men ujjuj, det var tider det!

2008-05-23 @ 14:49:20
URL: http://arrow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0