head above water

idag fick jag antligen en tid hos doktorn. mitt vanstra ora (jag tror det ar det vanstra.. ar inte sa bra pa hoger och vanster) gor lite ont emellanat sa jag tankte att det var dags att gora slag i saken och palla mej till brocklebank health centre (min doktor i uk) a kolla upp saken.

jag ringde imorse och fick en tid nu pa kvallen. var tvungen att ga tidiagre fran jobbet for att hinna i tid. saklart var det delays pa tagen sa jag fick springa till doktorn, i slutandan blev jag bara 5 min sen. godkannt i would say.

hursomhelst, doktorn kollade bada mina oron a forklarade en massa termer pa engelska som inte jag forstod ett jota av. det enda jag greppade var att jag inte hade nan oroninflammation, vilket ar bra! jag fick lite orondropar utskrivet, de ska tas 3 ggr om dan. sa let's keep our fingers crossed att det blir bra nu! och att det kanske "bara ar en finne i orat" som min mamma envisas om. forsta gangen jag hade den sk 'finnen i orat' sa var vi i grekland och hade sa ont att jag var tvungen att ga till doktor vittorakis, han sa att jag hade oroninflammation!

"no alcohol, no swimming, no diving! HEAD ABOVE WATER"

jaja, sa ar det. oronontet har kommit och gatt de senaste aret, men nu far det BANNE MEJ VARA NOG!

Kommentarer
Postat av: mammie

Jag säger som i tidigare inlägg: Du har väl provat med fönsterputs?! Bra mot allt enligt säker källa.

2008-05-14 @ 22:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0