bank holiday

idag, mandag har det vart bank holiday. vi var alltsa lediga idag istallet for forsta maj som resten av europe var. det har vart superduper varmt. eftersom jag vet att vadret kan andras snabbt har var jag kladd i langarmad troja, jeans och min argentinajacka. pa tok for varmt. jackan fick ligga i vaskan resten av dan..

jag tog bussen in till Trafalgar square for att mota upp Kristin a Linn pa Oxford street for lite shopping. det var inte sa mycket shoppat men det var trevligt anda. Linn var har over helgen for att halsa pa Kristin.

senare pa dan, gick giorgan a jag till fitness first for lite traning.. men men det gick segt idag. jattesegt! det blev lite bastu istallet!! minst lika viktigt enligt mej.

ja ja, det var det. have nice!

btw, nu har jag tre blommor i min blomlada!! woohooo!! kan nastan extraknacka som tradgardsmastare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0