bad day

Nu pa kvallen nar jag akte hem fran jobbet hade jag varldens otur. Mitt forsta tag, tunnelbanetaget, var i tid men det stod still pa perrongen gorlange, due to signal failure. Jattekul! INTE! Det gjorde att jag missade tva tag i Richmond. Jag fick alltsa vanta i en kvart extra. Nar taget val kom sa var det ett direkttag till Clapham Junction som inte stannade i Wandsworth Town dar jag bor.

Sa jag akte till Clapham Junction, trots att det ar for langt, och tog bussen hem. Vad hander inte da? Jo, det ar en ny busschauffor som ar ute och ovningskor... sakta.. toksakta.. plus att han slappte pa allt for mycket folk sa vi stod som packade sillar. Jag som var hungrig som busen tyckte det var lagom roligt och surade hela vagen hem, for jag maste ga fran busshallsplasten ocksa....

AHHHHH?!

Nar jag kom hem sa lagade jag iordning lite tortellini (min favvo-ratt).. hade kopt en ny sort med garlic and herbs... den smakade pa tok for mycket vitlok.. inte gott alls, sa jag slangde det..

Vissa dagar gar allt bara fel! Men nu kanns det battre, det ar ju Eurovision pa TV. Det raddar hela dan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0