utmaning

Carro hade en utmaning pa sin blogg. Jag ska ju inte vara samre jag!

5 saker jag ska göra idag:
1. Jobba
2. Shoppa
3. Ata pizza
4. Ut a ga - med stegraknaren
5. Fylla ar


Vad gjorde du för 10 år sedan?
For tio ar sen, just idag fyllde jag 12 bast! Det firades sakert med tarta och paket om vartannat, hemma in the old houes pa Halmvagen.


Ställen du bott på:
Karlskoga, London, Buenos Aires

5 saker du skulle göra om du var biljonär?
1. Resa en massa, jamnt! 
2. Investera i en massa hus utomlands och i Sverige
3. Make sure hela min family har allr de behover - och lite till!
4. Skänka pengar till valgorenhet
5. Spara pengar


Kopiera utmaningen & svara på frågorna i din blogg, skicka en kommentar till mig så besöker jag din blogg.


Kommentarer
Postat av: EBO!

Jag gör den väl då.

2008-06-29 @ 00:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0