sommarens forsta dopp + sommarens forsta myggbett

Jag glomde att saga att jag tog mej ett dopp i havet! Jora, det ar sant! Sommarens forsta (det har ju inte direkt varit sa varmt att man badat i Themsen...). Hursomhelst, i havet var de SKITkallt, 16 grader och blasigt! Men vad gjorde val det? Det ar ju skont efterat, eller? Giorgan tyckte att vi var darar allihopa, men han ar ju en badkruka ocksa! :)

Jag har ocksa fatt sommarens forsta myggbett, ett pa kinden, ett pa armen, ett pa benet och ett pa huvet. Det sista, kliar jattemycket just nu...

Kommentarer
Postat av: carro

har också fått sommarens första myggbett...tänkte skriva om det..men glömde bort..tur var väl det, annars hade det väl varit ännu mer scary. :) har kollat lite på ev. helgen 28..kanske 29, egentligen kan jag 27 också. kan egenligen i veckorna också. hur jobbar du osv?

2008-06-23 @ 16:06:01
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0