our sincere apologies

Fick ett brev idag, alltsa skickat till jobbet. Jag hade bestallt lite broshyrer fran ett hotel. Grejen var den att brev som skulle innehalla broschyrer var tomt och lag i en plastpase fran engelska Royal Mail. Pa pasen stod det: Our Sincere Apologies, the enclosed item adressed to you has been damaged whilst in our care. Damaged?! Jo tack tjena. Sa damaged att det inte ens finns kvar i brevet!! Stolen skulle jag pasta! Vad ar det for service! Jag fick alltsa ett trasigt kuvert utan innehall!

Tack for den!

Kommentarer
Postat av: din gamle far

Tjena, otur det med fotbollsfoten, lite mer träning
med The Italian så ska du se att det hjälper. Din feskörv till bror
har slutat att träna med mig för han cyklar till och från jobbet,det räcker att träna 6
dar i veckan, kan tilläggas att han
cyklat en dag, skall bli väldigt spännande att se fortsättningen. Granngöjken
Jesper fyllde 6 år i lördags och fich en ny cykel han var ute klockan 6 på morgonen, for som en skållad råtta runt kvartert så nu gäller det att ha koll både framåt o bakåt. HAVE NICE o hälsa alla.

2008-06-02 @ 20:30:04
Postat av: carro

åker hem på fredan 19e och åker tillbaka på förmiddan 23e är det tänkt. när är du på västkusten? hinner vi ses? :) vore så skoj!

2008-06-03 @ 14:55:16
URL: http://arrow.blogg.se
Postat av: Mammie

Längtar efter dig, vännen!

2008-06-03 @ 21:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0