I'm back

Nu ar jag tillbaka i London, efter en ganska sa gorlang resa igar. Har ar varan laaaaanga resa tillbaka:

1. Det borjade med att vi fick skjuts av mammie och pappie fran Tjarno till Stromstad trainstation.  
RESTID: 15-20 MIN

2. Sen tog vi taget fran Stromstad till Goteborg.
RESTID: 3-3.5 timmar

3. Flygbuss fran Goteborg till City Airport
RESTID: 30-40 MIN

4. Vantan pa CIty Airport
TID: 1-1.5 timmar

5. Flyg med Ryanair till London
RESTID: 2 timmar

6. Buss fran Stansted till Victoria Coach Station
RESTID: 1-1.5 timmar

7. Tag fran Victoria till Clapham Junction
RESTID: 10 MIN

8. Walk fran Clapham Junction till hem
RESTID: 20-25 MIN

Det var med andra ord en lang dag! Vi startade klockan 09.00 (svensk tid) och kom tillbaka runt 20.00 (engelsk tid).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0