helgen som varit

Helgen som varit har varit utan internet, therefore, kunde inte jag uppdatera nagot.  Har kommer en resume:

Fredag: Efter jobbet akte vi in till Hammersmith for lite pub-lunch. Vi hade namligen leaving party nummer 2, fast for samma person som i onsdags. Vi motte upp Giorgan dar och at burgermeals. Efterat akte vi in till stan, for att g pa Walkabout. Trevligt trevligt! De hade Kopparbergs paroncider. Det hor inte till vanligheten.

Lordag: Jag kommer inte riktigt ihag vad vi gjorde pa dan. Hmm. Pa kvallen testade vi en italiensk restaurang i narheten dar vi bor, Cantuccio di Pulcinella. Pizza saklart. Jattegod! Till forrat fick vi de godaste bruschettas jag nagonsin atit! Vi var tvugna att be om flera.

Sondag: Soligt och varmt. Gorvarmt. Det kanns som den svenska varmen antligen kommit hit. Vi tog vespan, akte till Richmond Park och hade picknick i solskenet bland alla radjur (radjur med horn, alltsa hjortar.. :]). Vi blev sittandes i flera timmar. Jag kampade for att bli brun. Nar jag kom hem och stallde mej i badrummet sa sag jag att jag blitt lite rod.  Idag ar det borta... typiskt... men vadret ar lika stralande idag sa jag hoppas pa lite farg senare!

Mandag: mandag ar ju inte part of the weekend, men jag kan ju lika garna skriva lite anda! Jag sitter inne pa ett svinkallt kontor med stickad kofta?!? Var ute en svang forrut pa lunch, fick fagelbajs pa benet nar jag satt i parken. JAG HATAR DESSA SKITANDE DUVOR!!!! Dom borde utrotas! Lite irriterad pa grund av det.  Dessutom glomde jag mina stalar hemma sa jag kan inte boka mina tagbiljetter hem! Ahhhh! Typiskt! Typiskt! Typiskt!

Anyway, nu ska jag jobba litt! Have nice!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0