stardust

Ebo och jag kollade pa film igar. Stardust. Egentligen skulle jag och mamie kolla pa den for hundra ar sen men vi hann aldrig med det. Vi ar ju sa busy i vara liv :)
Anyway, filmen borjade bra men flippade ur totalt nar haxorna kom in i bilden. Den var Ok, men inte mer. Varken Ebo eller jag kommer nog kolla pa den igen. Vi garvade en del, men det var mest for att det var lite mycket av fantasy och det var lite rorigt.. Den ar ju snyggt gjord och Robert de Niro ar ganska kul som lite gay-pirat men det haller inte rakt igenom..

fattar ni?!



Kommentarer
Postat av: carro

jaha ja. så sånt ska man göra när man är hos dig. :) givetvis ska jag knåpa ihop något :)

2008-07-19 @ 11:58:19
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0