slutfuskat

Jag har fuskat lite mer nu pa tagen. Anledningen att jag inte kopt biljett ar att (som jag tidigare namnt) ar luspank. Men sa igar, nar jag skulle ga hem sa skamtade jag lite med en kollega om min fuskande. Han sa att jag skulle vara forsiktigt for sant dar kan hamna i ens brottregister. Ahh!? Det har inte jag tankt pa. Forran nu. Nar man tanker efter ar det ju nastan som att jag vore en tjuv. Jag tar en biljett utan att betala.. fast det ar ju ingen biljett jag tar.. Hmm.. Jag fick mej en tankestallare i alla fall. Bade igar kvall och imorse kopte jag biljett. Nu ar det slutfuskat for min del! (Ett tag till iaf :P)

Daligt samvete? Yes, indeed! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0