oh mama!

Tack! TACK! tack! For att du ringde imorse.. annars hade jag forsovit mej annu langre...

Mammie ringde mej imorse, klockan 8.25 am, vanligtvis sitter jag pa taget pa vag till jobbet vid den tiden, men inte idag. Imorse klockan halv 9 lag jag och sov. Inte bra da man borjar jobba klockan 9 sharp. Jag har aldrig forsovit mej forrut, visst jag har varit sen ibland (jattesallan) men aldrig forsovit mej. Inatt nar jag kom hem fran Italien, var klockan runt 3.00 am sa visst jag var trott men jag vet att jag stallde klockan, men antaglien stangde jag val av klockan istallet for att satta pa den.. eller jag vet inte.. det ringde inte.

Det blev en snabbdusch (mindre an 1 minut) och snabbt pa klader.. inget smink eller nat. Jag kom in pa kontoret 20 over 9. Det ar bra gjort! 50 minuter hemifran och hit inklusive preparation. Inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0