helgen med Carro del 1

For dom som inte vet, sa kom Carro och halsade pa i helgen. Eller, hon kom redan pa fredag kvall. Vi har haft jattetrevligt. Nu kommer en lite update pa vad vi gjort.

FREDAG
Min chef var pa bra humor och lat oss sluta redan klockan 3 (det har aldrig hant forrut?!?), sa jag akte in for att hamta Carro pa Liverpool St. Vi akte sen hem till mej och lastade av lite saker och kakade middag som Erik lagat iordning. Korvgryta om jag inte minns fel. det sporegnade som vanligt har i London men vi trotsade vadret och akte en svang in till Soho/Piccadilly. Nisse och Ebo skulle dricka bira och det blev en varsin ol for dom, men det blev en hyfsad tidig kvall anda.

LORDAG
Jag och Carro akte forst  till Borough Market, en mycket mysig matmarknad i London Bridge. Vi kopte paninis med rostbiff och parmesan. Gorgoa! Sen stod det en massa folk och delade ut sma choklad-puddingpaket. 5 stycken fick vi ihop totalt! :)

Efter nan timme over there, tog vi oss till Portobello. Jag gick ju dar forra veckan med min kusin och da kollade vi mest pa marknaden, nu kollade vi mest i affarerna.

Fortsattning foljer...


Kommentarer
Postat av: carro

jag ser fram emot uppdateringen...även om jag typ vet vad som kommer komma :) haha. hur gick det för erik på intervjun by the way? min london-update har påbörjats nu också :)

2008-07-16 @ 17:30:14
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0