forum party

Jag jobbade bara halv dag igar, da jag var tvungen att lamna kontoret klockan 2 for att gora en assistance transfer for en grupp som landade pa Heathrow och skulle in till stan. Det lustiga var att nar jag satt dar i bussen och vi akte genom Bayswater, vilka ser jag itne pa gatan da?!? Jo, Erik och Nisse!! Ar inte det en coincidence?? Jag hade ingen aning om att de var i det omradet.. Hursomhelst jag gjorde det jag skulle och sen motte jag upp dem pa The Swan.

Sen fick de vara sjalva ett tag, jag hade namligen ytterligare ett hotellparty att ga pa. Den har gangen Holiday Inn Kensington Forum. Det ar ju lite lyxigare. Temat var 'A night in the far east'. Mysigt tycket jag tills att maten kom. Det serverades Asien-mat. Vilket bestod av seafood = rakor och sant + sushi och tonfisk. Jattekul for en manniska som inte ater fisk. Jag fick mej en skal nudlar med nagra kyckligbitar i, tack och lov. Grejen var den att i dom nudlarna var det svamp och majs. Jattekul for en manniska som inte ate Svamp och Majs (Jag vet, Jag ar lite plottrig..). Det hela slutade med att jag at tva glassar istallet. Strutglassar. Dom var ju gratis so why not?!


Kommentarer
Postat av: LilooFery

Hey! Want download for free the X-Rumer 7.5.31
Or maybe for money. Anybody sell? I can pay via LibertyReserve!

Hope for answer

2012-10-05 @ 16:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0