iceparty @ the Generator

Igar var vi pa hotelparty igen. Julparty pa the Generator. "Best party in town" - eller kanske inte. Alltsa, det var ju inte det basta partyt ever men trevligt hade vi. Och pa lyset vart vi. Sa in i bomben. Jag har nog aldrig varit sa pa lyset som jag var igar. Det ar bra farligt med gratisdrinkar och speciellt nar man ar ute med chefen. Det ar inte nadigt!

Jag och Anais fick taxi betalt hem sa det ar ju inga probs att ta sig hem vilket var tur eftersom Generator ligger i Russell Square a det ar ganska lang vag hem till Wandsworth. Jag var hemma 03.08 am. Min vackarklocka ringde 07.16 am imorse. Inga problem for superwoman. Om jag sager som sa sa borjar jag marka nu att jag ar lite trott och vill helst ga hem och sova.

En good thing med igar var att det var en miljon italienare dar, sa jag fick ova pa spraket - a till min forvaning gick det bra. Jag fattade och dom fattade. Helt otroligt - mina lektioner are paying off.

Nu maste jag forsatta jobba, jag har inte gjort manga slang idag, eller jo, det har jag, men om man jamfor med mitt vanliga superfast tempo sa ligger jag lite i la. Hihi.

Later alligator!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Ingen hang-over idag???? Du går från klarhet till klarhet, snuppan. Vi längtar efter dig! Men du får väl sällskap i helgen.....Krama prinsen från oss också. Att du är duktig på italienska, det vet vi redan. We are very impressed! Tänk om jag kunde vara lika snabb.....Vi får väl flytta dit och öva, eller hur?!

2008-12-12 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0