sömntuta

Resan tillbaka gick bra, vi var hemma runt 2 på natta. Jag skulle upp för at jobba på lördan. Hur mycket som helst var det att göra, en miljon rainbow-rooming lists att skicka (Kristin vet vad jag talar om). När jag väl kom hem hade Erik lagat super-duper god tomatsoppa som vi åt med glädje. Efter det ’vilade’ jag i soffan. Klockan var då runt halv 7 på kvällen. Halv ett tyckte Erik att jag borde gå och sova. Å jag tänkte att ’shit nu har jag redan sovit i 5 timmar, jag kommer ju aldrig somna igen’. Jo tack tjena. Jag somnade på nytt i min säng och vaknade inte förran 10.00 am imorse. En himla massa sovande med andra ord. Jag undrar varför? Jag brukar inte sova så mycket…

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0