snart bar det av...

hem till Sweden! Det ska bli sa nice att komma hem nagra dar och gora Karlskoga lite osakert... Let's hope there will still be snow and minus 12.

Kajsa Elin Berggren (d v s myself) ar lite efter med julshoppandet. A inte sa lite heller. Inte en anda julkapp har inhandlats an. Inte ens till mej sjalv, jag brukar alltid handla nagot till mej sjalv ocksa (Ego - I know). Well, jag tankte att det skulle bli andring pa det i helgen. Jag vill ju inte vakna upp den 23:e utan nagonting (erik's nightmare...). Han, Erik alltsa, ar helt klar. Han har t o m slagit in paketen sjalv. Duktigt. Han lar sig minsann. Lillparveln. 



 

Kommentarer
Postat av: Mammie

Framförhållning är aldrig fel. Jag är också klar. Alla får samma pryl, köpta med mängdrabatt. Bra va´! Bara skoja lite........Jag önskar mig en resa till solen, pappa vill ha en ny bil, farmor behöver nog en spa-weekend, farfar en hotrod, tinna vill nog ha ett eget hus, Erik en restaurang, Sissela en äkta Stradivarius och Giorgan en snabbkurs i svenka på ishotellet i Jukkasjärvi. Blir det bra.....Lite tips kan väl aldrig vara fel.

Du vet att jag helst önskar mig ATT DU SKA KOMMA HEM, HJÄRTAT. Och det gör du ju. Ska vi packa lite matsäck till dig och Knirren?

2008-12-19 @ 15:36:03
Postat av: carro

räkna inte med nån snö här...kom hem igår och inte en snöflinga =(

2008-12-19 @ 19:33:47
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0