julstok

Ah, jag blir lite stressad av julen. Jag har inte kopt en enda julklapp an. Idag pa dan, har jag varit nere pa vart shoppingcentre for att handla lite. MEN, efter mycket om och men sa blev det INGENTING. Tokmycket folk overallt, julsanger och jylpynt all over the place. Jag kan inte fatta att det redan ar december, har har vi iofs haft julpynt sedan borjan pa november och julsangerna har spelats hur lange som helst. Jag skojar inte nar jag sager att jag hort 'Do they know it's Christimas' minst 2 ganger om dan. SEN BORJAN PA NOVEMBER. Too much.

Mamma, by the way, grannen (han den sura som bankar i taket a spelar hog musik) var imponerad av var lilla krans pa dorren! :)

Kommentarer
Postat av: Mammie

Mysigt med lite julpynt. Det lyser upp i vintermörkret. Försök att lägga ner julstressen. "Dä årner säj". Have Nice och hälsa Gordon!

2008-12-07 @ 11:26:04
Postat av: din gamle far

Hej gumman, ta det lugnt i julhandeln, den bästa julklappen är att du och lillparveln kommer hem i jul. Have nice

2008-12-07 @ 13:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0