christmas tree decorator

Idag hade jag aran att dekorera var julgran som vi har inne pa kontoret. A jag maste medge att det fick mej i lite christmas mood. Antligen. For tva ar sedan nar det var min forsta jul pa axis sa var jag in charge of finding a christmas tree star (en san man har i toppen pa julgranen). Jag irrade omkring i Chiswick (eftersom jag var relativt ny sa hittade jag ju inte sa bra...) en hel eftermiddag och letade, de ringde flera ganger fran kontoret och undrade vart jag var, men i slutandan hittade jag en julstjarna och till min forvaning fanns den kvar aven i ar! Det ar lite otroligt eftersom vart storage ar lite messy. Hursomhelst, nar chefen kom in med granen sa var det genast: "Kajsa - this is your job!" YES, lycka! Nu ar jag officially the First Christmas Tree Decorator and Stylist! :) Finare titel kan man ju knappast fa!


Kommentarer
Postat av: Mammie

Håller med du!!!! Ännu en titel att lägga till alla andra superlativtitlar du fått. Men vad var väl att vänta....Här hemma har vi nog klätt granen när du kommer hem. Du får väl justera och styla om ifall den behöver en rekonstruktion. Din lilla silvrgran är på plats i alla fall, och längtar efter dig.

Vi ha försökt att nå dig på telefon ikväll, men gått bet. Kanske kan vi höras under fredagen. Erik är välbehållen hemma även om planet var nästan 2 timmar för sent. Och Ryanair som skryter om att vara det punktligaste flygbolaget. Så kan det gå när man är kaxig! Kramisar i massor! Det är bara du och Giorgan som fattas nu.

2008-12-11 @ 22:33:23
Postat av: din gamle far

Hej gumman, snart är det kvällen och helg. Det snöar för fullt så det blir till att använda snöslungan när jag kommer hem, det är skitkul, undrar om Axberg tycker lika. Ha en bra helg så hörs vi på söndag. Have nice

2008-12-12 @ 15:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0