update

Sorry for att jag ar lite seg pa att uppdatera. Internet har varit nere pa jobbet sa det ar vart lite svart. Fast egentligen har det inte hant sa mycket de senaste dagarna.

Tinna kom i forrgar kvall. Erik och jag motte upp henne pa Liverpool St sent pa kvallen. Innan dess hade jag vart pa ett leaving-party for en av vara students som slutade.

Igar hade jag gormycket att gora i sista minuten. Min kollega, som jag jobbar med in the green team, ska pa semester sa det var mycket som skulle lamnas over till mej. Och som vanligt sker det i sista minuten... typ klockan 5. Hur kul ar det nar man slutar halv 6 och maste skicka ut 15 fakturor...

Anyway, efter att allt det dar var avklarat sa gick vi ut och tog oss en fredagsdrink pa 'var' pub. Sen akte jag hem och motte upp Tinna, vi gick till Pizza Hut och kakade mat.
 
Sen var det sovdags.

Nu jobbar jag! Det kan bli en hektiskt lordag, det har redan ringt 10-15 stycken.. pjuh! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0