tired

Sa trott idag.

Morgonen har spenderats i Wembley med showrounds. Vi har gatt pa hotelvisningar pa Hilton Wembley Plaza, Quality Wembley, Ibis Wembley och Euro Hotel Wembley.  Mycket att se. Vissa hotell finare an andra. Som vanligt.

Gardagen var trevlig. Som jag namnt tidigare sa var vi pa Wembley Plaza och kakade middag. Vi at starter-buffe med sallader, ostar, soppa seafood (inte jag saklart) etc. Som Main valde jag Roasted Lamb med Potatoes and Gravy. Jag brukar inte vilja ha lamm men jag testade och det var gott. Efterrat var ocksa buffe som jag tog en chokladmousse-kaka och lite frukt. Det var mumma! Sen drack vi en massa vin sa vi vart helt tipsy. Som vanligt. Jag drack val 2 maximum 3 glas men blev tipsy i alla fall... Det ar inte latt inte. :)

Vi kom i sang runt halv 2. Inte sa farligt sent men hur kul ar det att jobba nu!!? Phu!? Det ar 4 timmar kvar innan jag far ga hem. 

Kristin och jag hade planerat att ga pa ERIks stalle och kaka i kvall men jag tror vi skippar det. Vi ar lite latt sletna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0