"tickets please"

Otur! Det ar vad jag hade igar. Tidigar har jag skrivit om mitt fusk pa tagen, att jag ibland inte koper biljett for de kollar ju anda inte. En kollega berattade for mej att det kan hamna i ens brottsregister om de fangar en sa jag slutade fuska. Fegis som jag ar!

Igar gjorde jag ett undantag. Mitt travelcard expirade i tisdags och eftersom jag ska till Italien imorgon sa tyckte jag det var onodigt att fylla pa med en ny vecka eftersom jag knappt ska anvanda det, sa JAG FUSKADE.

Pa vagen till jobbet var det lugnt. Ingenting hande. MEN, pa vagen hem. Shit pom fritt. Da var det en kontrollant i just det vagnen jag satt i. DET AR ALDIG KONTROLLANTER ANNARS. Jag blev jattenervos och gick sa langt in i vagnen som mojligt. Nar kontrollanten kom och fragade: "tickets please" korde vi precis in pa Barnes Bridge tagstation sa jag hann precis ga av taget innan han hann a kolla min biljett. Pjuh!

Sen satt jag dar i Barnes Bridge och vantade pa nasta tag, eftersom jag inte hade nan biljett da heller var jag skitnervos hela vagen till Wandsworth Town. Det ar en resa pa 10 minuter men det kandes som en evighet...

Imorse kopte jag biljett. Aldrig mera fusking! Det ar inte vart det. :S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Gumman. Fuska ska man inte göra, har det aldrig hämt något förrut så kan man ge sig den på att det gör det då. Jag vill också åka till San Siro och se Inter, kolla om de har några snygga Intertröjor. Have nice and sweat down.

2008-08-21 @ 14:56:22
Postat av: Anonym

Hej Gumman. Fuska ska man inte göra, har det aldrig hämt något förrut så kan man ge sig den på att det gör det då. Jag vill också åka till San Siro och se Inter, kolla om de har några snygga Intertröjor. Have nice and sweat down.

2008-08-21 @ 14:56:54
Postat av: carro

men kajsa då! att inte köpa + att smita det är ju 2 brottsligheter i ett. :) haha...fast jag ser det framför mig..haha. stackare. men jag vet hur det känns att sitta på vagnen o vara nervös =P hiih

2008-08-21 @ 17:16:53
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0