good deal

Jag gjorde en jattebra deal haromdan. Nar jag skulle handla en macka och ett apple (lunch?!) pa Pre-A-Manger sa betalade jag med en £10-sedel. Jag raknade ut att jag skulle fa tillbaka £8.10, alltsa en £5-sedel + mynt. MEN, istallet for att fa en £5-sedel fick jag tillbaka £10-sedeln som jag betalat med PLUS £3.10 i mynt, totalt: £13.10

Sa det betydde att jag fick mer pengar an vad jag hade innan eftersom jag bara hade £10.00 PLUS att jag fick en macka och ett apple.. pa kopet.

hihi! Lycka!

Kommentarer
Postat av: Mammie

Stackars lilla kassörskan som inte fick gå hem förrän kassan stämde! :-)

En del har flax minsann.

2008-08-05 @ 20:05:07
Postat av: gamle far

Är du flickan med guldbyxorna eller? Vågar du gå tillbaka och köpa mer smörgås o äpple efter detta ekonomiska lyft. Have nice o sweet down

2008-08-05 @ 21:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0