glasogonorm

Det blev ingen klippning i lordags. Jag avbokade. Jag kande att jag inte visst hur jag ville gora sa jag struntade i det. Istallet gick jag till Specsaver's for att kolla mina ogon. Vilket kanns lite viktigare an klippningen. Jag har pa senare tid tyckt att jag ser lite samre. Inte daligt, men jag ser lite suddigt  pa langt hall och ibland tar det tid for ogat att adjusta sig liksom. Sa, ett eye test var right in order. 

Det var mycket hit och dit, 'ser du battre har.. eller har.. eller har' etc. Tills slut kom optikern fram till att jag nog behovde glasogon i alla fall. Inte jamt, men nar jag jobbar, kollar pa TV och laser vore det bra eftersom det inte kommer att skada mina ogon.  

Sa, nar Giorgan kommer hit nastnasta helg sa far han hjapa mej att leta glasses. Jag kollade lite by my self yesterday, och det finns verkligen hur mycket som helst att valja bland.

Vi far se. Jag aterkommer nar jag bestamt mej vilka det blir.

Nu ar jag ocksa en GLASOGONORM! Spannande! :)

Kommentarer
Postat av: carro

ååå...då är du likadan som jag. har också glasögon på jobbet o annars när jag sitter vid datorn och iblandnär jag läser o så...welcome to the club.

2008-08-31 @ 17:26:52
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0