clase italiano numero uno

Jag har nu paborjat mina italienska lektioner! Igar hade jag min forsta test-klass for att kolla nivan. Jag var BAST! Okej, vi var bara 4 stycken men jag var anda bast. De andra var verkligen beginners. Jag har ju studerat by my own nu ett tag sa forhoppningsvis hamnar jag i level 2. Lektionen igar betod av lite part och ett skrivtligt test. Jag klarade av bada galant!

Nu kommer de att revisa the tests och meddela vilken level man hamnar i. Exciting!!

Sono molto curiosa. Voglio studiare adesso! Voglio parlare perfettamente!

Kommentarer
Postat av: carro

naaajs. du är ju så bäst kajsa. :) o du har varit duktig att uppdatera medan jag varit borta. det tog lite tid att komma igenom allt :) jag har minsan att göra...men det kommer. I promise!

2008-08-13 @ 13:55:20
URL: http://arrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0