bella italia

Jag har spenderat en underbar langhelg i Milano med il mio amore. Italien ar veramente bellisima. Nar jag anlande i fredags kvall/natt var det 25 grader, pa dagarna var det runt 35 och stralande sol. Det ar ganger som denna man undrar VARFOR man bor i United Kingdom (jordens kallaste land, kanns det som).  

Jag hade inte sa hoga forvantningar pa Milano, da manga sagt att det inte ar sa mycket att hanga i granen eftersom det ar en storstad. FEL! Det ar en jattemysig stad, men massa mysiga sma gator, kanaler etc. 

Milano gillade jag pa en gang, instantly, love at first sight, liksom, medans Turin har tagit mej 4-5 besok for att tycka om. Men anda, efter endast ett besok i Milano sa slar det klart Turin.

AK dit for guds skull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0