dagens dilemma

jag har ett litet dilemma.

just nu haller jag pa att lasa stieg larssons 3:e bok om Salander a Blomkvist a allt det dar. grejen ar att jag redan last bok 1, sen borjade jag med bok 2. MEN nar jag akte over till london sa glomde jag bok 2 hemma, och den var inte fardiglast... jag tankte val inte sa mycket pa det da.
men nu nar mina paron var och halsade pa sa tog de med sig bok 3 (den jag laser nu), sa jag borjade lasa den och snart ar jag klar. vilket ar typiskt da jag igar fick ett paket pa posten, det var fran min mammie. hon hade skickat bok 2 till mej (+ en marabou mjolkchoklad = alltid uppskattat). tack for det!

sa nu vet jag inte vad jag ska gora?! forsatta med bok 3 och spoila bok 2 eller borja om i 2:an och lata 3:an vara on hold for a while?!?!

detta ar en issue!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0