billy elliot

efter jobbet igar sa var det som sagt musikaldags, vi (jag och min kollega) begav oss mot victoria palace theatre for att se billy elliot. mina forvantningar var skyhoga erfetsom alla, verkligen alla, som sett den sagt att den ar tokbra. a visst den var bra, men inte den basta jag sett. den skilde sig lite fran filmen eftersom det var valdigt mycket mer dans a sang (saklart! det ar ju en musikal ju, duh?!). hursomhelst, den var helt klart godkand, mycket tack vare alla duktiga barndansare som var helt ljuvliga i sina tyllkjolar! 

vi satt allra hogst upp, langst bak > dress circle, row L. restricted view. jo tack, det fick vi erfara, men men biljetterna var ju gratis, erfersom det ar part of the job att fa product knowledge. det enda jag betalde var GBP 5.00 for ett program. hutlost dyrt for ett program men tradtion ar tradition! program och biljett ska sparas! 

sa var det med det! nu maste jag jobba!

have nice! (som min gamle far skulle sagt)   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0