the W/E

I helgen som passerade har jag bland annat:
 
Druckit vin. Druckit stark GT med myntablad. Träffat vänner. Åkt overground genom halva London. Åkt nattbussar (japp plural - det tog tid). Terasspartajat. Tränat. Tränat lite mer. Fått träningsvärk. Kollat på spännande F1-kval. Kollat på spännande F1-race. Lagat mumsigaste pastan. Pratat fejk-franska. Blivit förkyld. Storhandlat. Tittat på 100-åringen. Diskuterat fotboll. Skypat med Linnea (det var välbehövligt). Spillt ut alla mina småpärlor på mattan (två gånger). Storstädat mitt rum på grund av pärlorna. Skrivit brev. Packat. Hittat en hel drös bilder på mig själv i telefonen.
 
Det var en bra helg.
 
EGO? Moi? Neeeej.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0