Planning ahead: halloween!

Yay! Halloween is coming up! Och det betyder såklart: FANCY DRESS! Det är väl inget nytt under solen att jag älskar maskerad. Jag är pepp. 
 
Vi ska på party och det är cirkus/freak show tema. Min tanke är att vara Black Swan goes gothic ballerina. 
 
Den 31:a är vi ett gäng som ska ut här. Är du i London, klä upp dig och häng på! The more the merrier!
 
Jag har inhandlat en, vad jag trodde var, en klänning på eBay. Det var en korsett med tyllkjol. Det funkar. Sen har jag också eBay'at hem ballerinapjucks, lösögonfransar, svarta långa handsar, vita strumpbyxor, och vampyrtänder. Detta är min inspiration:
HAHA, skoja bara. Inte Kajsa, 13 år. Nej nej, här är den riktiga inspirationen: Gothic Ballerina
Och här är min "klänning", som är i minsta laget. Storlek S i Kina (där den är beställd ifrån) är ganska litet.
Come along!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0